miercuri, 19 martie 2008

Infloritor

Da,a inceput iar viata...O broscuta testoasa ce imi aminteste de tine,ce candva imi erai prietena,s-a trezit.Da,oarecum impreuna cu trezirea ei,mi-am amintit si de noi...Of,Doamne eram ca doua surori...Acum,parca am fi niste verisoare de gradul al nshpelea..Deci oarecum...cel putin nominal,apropiate.Well...nu am ce sa mai spun despre asta...Nu vad rostul.
Ma uit in jurul meu,privind cu gratie la arhicunoscutul nor ce imi acopera visele si dorintele.Si uimitor,in cel de azi,te-am zarit pe tine.Erai invaluit in ceata pe care am detestat-o de la insasi aparitia ei in spectrul meu solar.Spectrul meu?Maretia momentului.Groaznica decadere a trecutului.Teama viitorului.Incertitudinea visului neantic.Si totusi?Vreau sa mi se cante un blues la saxofon.As vrea sa vad (sa revad ) un film in aer liber.Eventual pe plaja mult iubita,a clipei in care te-am cunoscut si ti-am furat magicul sarut ce inca imi arde buzele sarate,uscate de soare si de vant.M-as vrea alta.M-as vrea...noua.veche.buna.rea.terifianta .cel mult simpatica.M-as vrea...EU.Iubita de tine,privita..cu un dulce suras si cu acea privire care imi spune constant ca m-ai iubi.Ca esti fericit ca suntem.
Concluzia?Well...am inceput sa...sa-mi revin din hibernare!
Multumesc!Esti un dulce....al meu dulce aiurit cu teul.

Niciun comentariu: