duminică, 6 aprilie 2008

Summit

Starea de agitatie maxima a marii metropole a fost brusc oprita.Orasul a fost scos din starea perpetuei surescitari exagerate..Da...cateva zile,a domnit,cel putin la nivelul nostru,micilor asa-zisi functionari publici si aici ma refer la adevaratii mici functionari dar si la noi,"scolerii".Da,din fericire,cineva s-a gandit si la noi:am avut zile libere.Pe care le vom recupera,evident...Ca,nah,e foarte important.
Zilele mele libere?Hm..calm.Da,calm este cuvantul cel mai potrivit.Se potriveste acestor zile ca o manusa.Am stat,am citit,am incercat sa scap de cruda raceala care imi deranja cu desavarsire fosele nazale si sinusurile,am ascultat muzica verii trecute,a timpurilor uitate usor,sub teancuri intregi de romane proaste pe care le-am avut,de-a lungul (si de-a latul) timpului de citit...Cel mai prost roman?Hm..."intamplari din viata piticilor mei".Original,estetic,crud,cinic,irocnic si usor sarcastic uneori,groaznic de acid dar...extrem de prost.Durata lecturii? pai..depinde de timpul necesar ingurgitarii si masticarii si depunerii informatiei fiecaruia..La mine?nu,nu e un banc sec.La mine,lectura inca nu s-a terminat.Continua,din principalul motiv sa insasi scrierea dureaza inca.Si poate ca va mai dura.
Eu?Rea?poate ..de fapt...se prea poate.Recunosc?Nu,recunosc doar ca sunt provocata..si,din pacate,datorita faptului ca orgoliul meu este unul foarte bine crescut..nu imi pot permite,in primul rand fata de mine,sa nu raspund unei provocari,mai putin sau mai mult rautacioase,cu un raspuns mai mult sau mai putin acid.
Da,iubesc,urasc,am pierdut.Si o recunosc.Dar am gasit,regasit,inventat si demolat.

Niciun comentariu: