vineri, 16 mai 2008

Mai tii minte?

Cine se simte...E bine-venit(a) sa citeasca.
Acum doua veri..la un sfarsit de semestru 2..stateam..n pragul examenului...fumam si mancam bomboane de ciocolata...si mere in zile insorite intr-un parc ce ne era atat de cunoscut...aveam deja "banca noastra",catelul pe care il hraneam din cand in cand,atunci cand aparea pe langa noi...Era complicele nostru..Doamne..Cred ca ne asculta toate prostiile pe care le debitam uneori...unde sunt zilele alea?unde s-a scurs tot timpul care mai ieri era:toata viata? De ce a disparut brusc?Cine a tras covorul de sub picioarele nostre?Sau poate ca a zburat singur?Sau l-am alungat?Cine poate sti?Numai eu sau numai tu.Sau numai noi.Mi-as dori...Nu sa dau timpul inapoi...Doar sa il opresc..Intr-o joi...sa-i dam drumul din nou doar cand o fi sa ne despartim...Am iubit,iubesc si voi iubi.Cat imi va permite starea de pur egoism in care ma gasesc si ma regasesc pururea.La multi ani tie,inaintea mea...
La multi ani si mie...
La multi ani noua!Sa ne traim!

Niciun comentariu: