sâmbătă, 19 iunie 2010

Si totusi..

"Si daca nu vreau?si daca nu pot?daca tot ce cred,ce mi-am dorit e acum undeva departe?Daca voi avea de ales intre rau si mai rau?De ce am in creier nord?De ce-am in suflet sud?"
Imi rasuna si acum vorbele ei in minte..Inainte de a tranti usa in spatele ei..Au trecut zile si nopti,ani si secole de cand stau aici...De cand ma uit inainte si nu vad decat ce a fost..decat ce mi-a fost luat si nu am stiut..
Inca privesc pe oglinda si nu vad decat doi ochi albastri ce imi desenau mari,deserturi si vise de scortisoara amara pe pleoape..Nu vad decat vise de copii...Desene de creta pe ciment..
Si acum ploua.Si iar ploua..Ploua de parca timpul a stat..A uitat sa treaca mai departe..nu mai stie sa paseasca decat cel mult...inapoi.
Asta si sa se invarta in cerc...In cercul care incepe din ce in ce mai mult sa se stranga in jurul meu..sa imi lase plamanii fara aer si sufletul fara vise..
Ma cerne si ma chinuie...ma lasa fara speranta.Si fara ziua de maine..Nu mi-a lasat decat serile apuse,dupa care nici sa plang nu mai pot..Ca nu mai am cum si nici putere...

Un comentariu:

Michelle spunea...

Mi-a lasat sufletul in asteptare. . .