marți, 8 aprilie 2008

Muriti

Tot ce imi doresc acum?Pai,pestisorule...sincer iti spun,fara divagatii, ca nu vreau decat liniste!!!!!M-am saturat de scandal si cearta si razboi verbal.Vreau doar liniste...Si,ca sa o spun cat mai plastic,imi doresc acea liniste de mormant.Sau de cavou cu termopane,asta daca as tine neaparat sa fiu la moda.Netinand neaparat sa fiu la moda,imi doresc doar linistea mortuara.Si un somn de veci.Sa tac,sa ascult tacerea...Sa ii savurez simfonia de care imi este teribil de dor...Si pe care candva,intr-un timp ce deja mi se pare mitic,o cunoasteam prea bine,pana la cele mai mici diferente insesizabile.
Orasul meu preferat?O camera cat se poate de capitonata...unde sa stau doar eu...si eventual niste carti...multe carti pe care sa le pot citi ori de cate ori vreau si simt nevoia...sa imi regasesc diverse ipostaze fericite...sau macar sa nu le mai am pe ale mele nefericite...sa traiesc printre povestile altora...pentru care se pare ca mereu gasesc alternative si raspunsuri si sanse...numai pentru a mea nu.de ce?Pentru ca...pentru ca ma detasez de celelalte...si de povestea mea nu.Autorul ei?Un pervers care debordeaza de cinism...Daca l-as cunoaste,l-as felicita...

Niciun comentariu: