luni, 21 aprilie 2008

Si?

Si iata-ma aici, acum, fara nici un fel de credinta in nimeni si nimic. Poate doar intr-o oarecare zi de maine,fara a-mi pasa insa prea tare ce va aduce,ce va lega sau dezlega ea pe acest pamant. Cineva mi-a spus acum putin timp,un lucru....Ma rog,de fapt,mi-a daruit un sfat pe care..poate nu mi-as fi dorit sa il aud,sa il citesc,sa il percep."ai grija de viata ta. te rog, e mult prea importanta!".Sfat venit...ca traznetul din cer.Sfat sau...poate rugaminte?Mi-ar fi si imi este foarte greu sa spun.Dar nu cred ca este foarte important...Esential mi se pare ca cineva,intamplator,cineva pe care vad de mai multe ori pe saptamana,si-a luat din si-asa putinul timp,pentru a-si da jos ochelarii de cal pe care cu totii ii avem si sa aiba curiozitatea de a descoperi ce sta ascuns sub niste lucruri aparent banale,aparent,clare.
Da,am lasat o parte din mine sa iasa la iveala,sa se vada.Greseala mea.Imi cer scuze.Nu pentru ca sunt eu,ci pentru ca..Pentru ca au descoperit si altii (altcineva in primul rand), ce si cine inseamna de fapt "EU".Mi se pare colateral de ce,pentru ce,din ce motiv a aflat...
Probabil ca am avut un moment de dementa senila,in care ...Am deschis usa.Larg.Mi-ar mai fi lipsit panoul pe care sa scrie "Welcome!".Dar nu cred ca imi era atat de necesar.M-am descurcat si fara.
Insa momentan,sunt un vapor ratacit...Farul...Nu mai functioneaza.Sau poate l-a furat cineva.Si nu,nu ma refer la Ariadna,vesnic incurcatoarea mea amica de cand lumea si pamantul.Si nici la acel lucru vag numit adesea DESTIN.Nu,nu,multumesc.Mi-l croiesc fara ajutor....Ce fac,pot sa si desfac.Ce leg,pot sa si dezleg.Ce dau,pot sa si iau.Ce aleg,pot sa si reneg.Prezentul sunt eu.Si nu ce fac eu,ci doar eu.Nici alegerile mele nu reprezinta cine sunt.Alegerile reprezinta cate o fericita sau imputita de intamplare,gestionata apolinic sau dionisiac.In fine,o alegere.
Incet incet,voi gasi si regasi tot ce imi poate lipsi acum.Tine doar de mine,de mine si de timp.Timp care...in sfarsit,este atuul meu .Unul meritat si dorit de demult...
Voi dormi,voi visa,ma voi trezi ,voi ridica spada de pe jos si voi continua.Poate lupta am pierdut-o,insa razboiul este al meu.Victoria va fi de partea mea.Voi castiga si voi fi stapan.Peste tot si toate.Peste nimic si peste orice.Peste . Peste .Peste.Peste universul meu,al carui mare Creator sunt EU.Va fi unul colosal!Impozant prin infatisare si omogen prin alcatuire interna.Perfect ca si structura.Perfect.Nou si bun.Ales si cules cu grija.Si onor.
Curaj...Inainte,Mars!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

M-ai lasat fara cuvinte..