miercuri, 29 octombrie 2008

Read.

"Anii mei tineri au sunat a cantec..."
Spre?
La?
Cu?
In?

"In".

O banca in Bucurestiul haotic.La Universitate,la fantana.Inchise cartea si o aseza calm pe banca,in dreapta ei.A scos o tigara.A tras insetata si a rasuflat usurata:"Inca una si-a gasit sfarsitul"
-Ce pot sa-ti spun?Pleaca.
-Nu vreau sa plec asa.Nu acum.
-Trimite-mi doua carti.

Si Mara a plecat,pierzandu-si urma intre oamenii grabiti si rataciti.

-Oare cat a trecut?
-Nu stiu Mara,Timpul e al tau,nu al meu.Cand poposeste la tine,isi trage sufletul.
-Si Noaptea ta e mai scurta?
-E infima.

Inchise ochii.O raza jucausa incepuse sa o irite.Se trezi."30 octombrie" indica cinic acel calendar mai mult decat egoist.

-Am imbatranit,sopti vocea la telefon.
-Nu Andi.Ai crescut.
-Si Timpul nu mai e al meu.A fugit.
-Nu Andi.L-ai gonit.Cu acelasi talent grandios cu care...
-Nu-mi spune.Nu tu...Doar TU.


"Si am ramas cu mana intinsa,ca a regelui,sub cerul gol si neimpacat."

Niciun comentariu: