joi, 13 noiembrie 2008

Da desigur

Se putea ca o data ce a venit vremea rece,pe care o resimt atat fizic cat si psihic si sufleteste sau cum o mai fi,sa nu racesc?Sa nu imi curga nssul infiorator si sa nu tusesc groaznic?Pana si bietul meu motan ma priveste cu un usor aer de superioritate,facandu-mi in sac in momentul in care in toiul noptii il trezesc tusind.Chiar si asera,mi-a raspuns cu un mare mieunat.Saracul,parea a-mi sugera sa imi schimb locul de dormit.Ii stric odihna de frumuseste.

Cel putin e liniste.Cel putin nu lipseste nimeni...Am mereu langa mine cana cu ceai,deci totul e perfect.Filme gasesc in numar mare,so nu duc lipsa de ocupatie,cel putin aparent.Conversatii?Hm,stramb din nas si imi spun in sinea mea ca mi s-a cam acrit de vorbit.

Neah,iau o pauza.Vreau liniste.



Ma declar in "Time out!"

Niciun comentariu: