marți, 11 noiembrie 2008

Jalnic.Se poate si mai si??

Ce oameni pot exista...Si supravietuiesc cu cea mai mare doza de nesimtire..Damn,cred k nu au oglinzi in casa...Sau poate s-au spart candva,acum vreo mie de ani.Cum?Nu inteleg...Chiar nu pricep.Poate m-am prostit de tot ...Dar nu pot pricepe.Poate nici nu vreau...
Te-ai gandit vreodata cat de jalnice pot fi de fapt persoanele care trec prin viata ta?Care te-au marcat la un moment dat intr-un fel sau altul?Cred ca acel mic calcul da cu virgula..
M-am saturat de oameni tampiti.De oameni care se dau destepti.De oameni falsi.Care mint.Care sunt prosti si deci nesimtiti.
N-as fi vrut sa constat cate de jalnice pot fi unele persoane.N-as fi vrut sa imi para rau ca am cunoscut o persoana...
Well,mi-am pierdut timpul.Mult timp.Degeaba.
Sper sa nu se repete.

Un comentariu:

Anonim spunea...

awwww...heartbreaking...lame indeed