vineri, 25 iulie 2008

The best day of my life...

Hey,here I am,back home,din nefericire...Mi-as fi dorit sa mai stau...cel putin inca pe cat am stat...Orasul ma termina,la propriu..Si nu imi place asta...E abia a doua zi de cand m-am intors in orasul asta prafuit si...Deja am luat-o razna...Nu pot sa sufar sa stau in casa,nici in oras nu imi vine sa ies...Nu vreau decat o plaja si o mare cu valuri.Si cu soarele si luna care rasar din apa.Sa fie mare cat vezi cu ochii...Si sa fiu eu.Si sa fim noi.Si sa fie bine...That's all that I want.Da,mai trag o fuga,cat de curand.As pleca si luni.Si daca am bafta suficienta,chiar luni si plec.What? I really want and need it....Pe bune!Da,abandonez orasul..Nu ma intereseaza nimeni si nimic..Doar sa ajung la mare!Atat si nimic mai mult !!!!!
A fost super fain la mare!Superb...Si da,am plecat cu o gramada de amintiri super frumoase de acolo (era de asteptat).Si acum vreau inapoi...Sa fac bai nenumarate...Sa mi se incurce parul de la sare si de la nisip...sa adun scoici si melci,sa ma sperii de pestii care inoata pe la picioarele mele...Sa nu imi placa algele care se incolacesc in jurul meu...Sa ma feresc de pietre MARI (dor,pe bune,stiu eu!)...Sa fim acolo.Sa luam micul-dejun impreuna,sa mi se faca foame de nenumarate ori pe zi,sa stam ca mosii,sa ne plimbam noaptea pe malul marii,sa aflam iar ca unii pun aceleasi melodii de muuult timp si in exact aceeasi ordine,sa zici tu "pata-pata-patapom pata-patapom" si sa ne ia un val mare...Sa imi simt visele...Sa nu le mai vad cu ochii inchisi...Sa fie acolo,realitate...Sau sa traiesc in vis,mi-e totuna.Vreau sa fiu acolo.Sa fim ACOLO,in locul nostru...
Iubesc marea si ma iubesc cand sunt acolo.

Poate pentru ca numai acolo traiesc cu adecarat? Hm...Shhh...nu spun nimic!Secretul meu!

Niciun comentariu: