miercuri, 16 iulie 2008

Quite the way I wanted to be?

I've suddenly stopped thinking.It was the smartest thing to do,since it only got me into trouble...What can I say...You win some,you lose some...And one day you'll win again...E cat se poate de logic...Si aiurea,cand pierzi mai ales.Atta ette...Poate data viitoare...?Va iesi mai bine?Adica...stai asa...ca "data viitoare" e o notiune total relativa...Data viitoare cu?Data viitoare langa?Data viitoare candva?
Prefer sa nu imi bat capul...E fara sens.Si timpul trece.Nu vreau sa treaca pe langa mine...Am facut greseala asta candva si mi-a parut rau...Acum...O sa ma bucur de el,ca il am,ca il pot folosi (cu cap sau nu),ca pot sa ma bucur de soare,de luna,de ploaie,de cerul cu nori.
O sa fie bine,nu?
Asa ma gandeam si eu...Pana la urma..Tot tre sa iasa bine!
Third time's a charm,nu?
Ar putea fi.Si...cine stie?Poate chiar o sa ma bucur si de noroc.

Niciun comentariu: