joi, 17 iulie 2008

The final cowntdown

Hey...Here I go again....I'll be gone in a few hours...Intr-adevar...A venit momentul pe care il astept de...De anul trecut...Plec.Si o sa fie foarte fain! Si o sa imi placa la nebunie!!! Si o sa fie soare,plaja,mare...tot ce vrei!!Adica aproape tot ce vreau eu!
Hey,sorry,dar promit sa scriu tot dupa ce ma intorc...Pe cuvant de barza/ pescarus!
Sab,Alex,beti si pentru mine un Aisti.Asa,ca si chestie.A,si Alex,astept sa ma vizitezi...Pe bune!
Da,planning,luggage,the usual stuff...Am renuntat...De lene , am lasat-o pe Babette sa le faca...Oricum se pricepe mai bine ca mine si are si mai multa rabdare...Hey,wtf? Oricum nu ma intereseaza decat sa plec! :D
I'm gonna miss you guys...Si mai ales pe motanelul meu birmanez...Eh,din pacate nu il pot lua cu mine... ;)
Lasa ca-i trece!
Okay,gata...
Bizou si ...C ya later!

Niciun comentariu: