duminică, 6 iulie 2008

Multe

Deci ...asadar si prin urmare...Scurta analiza si posibila reprofilare...Nu crezi ca ar fi cazul?
Hm...De cate ori apucam sa facem intr-adevar ce ne dorim,fara a ne gandi ca poate ne face bine sau poate ne face rau?
Cred ca degetele de la o mana imi ajung sa numar datile in care eu am facut chestia asta,dati in care chiar m-am bucurat din toata inima de ceva ce facut,zis,obtinut...Nu stiu...E bizar rau de tot...Pentru ca....Daca de acel lucru nu ma bucur extraordinar de mult,de ce atunci cand trece,sau cand dispare...Sufar inzecit,inmiit chiar?
De ce imi sta si mie in fire sa nu ma bucur pe moment de ceea ce am,in loc sa stau sa ma gandesc la ce ar putea fi,sau la ce ar fi,sau va fi....?De ce momentul ACESTA nu imi ajunge? De ce nu imi e suficient sa stiu ca ma bucur acum de el ?
Provizii pentru vremurile viitoare?
Hm...Poate ca da...Sau poate ca nu....Poate doar imi doresc sa apara deja acel ALTCEVA care sa imi ocupe atentia...Timpul,sufletul si inima.Si poate si mintea...
Param-pam....
Iata ca iar am facut-o lata...Nu mi-am asumat bucuria pentru un lucru facut de mine...Obtinut nu chiar atat de usor si...Parca nici nu ar fi fost...A disparut cu totul...Ca si cand as fi aterizat intr-un univers paralel,unde nu am facut inca acel ceva pe care aici , in Universul asta l-am obtinut.Si toti ma privesc ca pe un astronaut ce a gresit planeta....Sau timpul,sau locul in sine...Sau chiar pe sine insusi.Si ma intreb : eu m-am ratat pe mine insami?Sau m-au ratat altii? Sau i-am rata eu pe ei?Hm...cred ca asta e deja usor irelevant,avand in vedere ca in general...Oriunde ai privi,nu domneste decat egoismul devenit deja a doua piele a sufletului si mintii umane de acum....Daca nu esti egoist,inseamna ca esti prost.Daca ai principii,esti invechit.Daca ai idei noi,insolite, esti un snob. Daca nu iti pasa de ceea ce spun altii, esti infumurat. Daca pleci prea mult urechea la ceea ce spun altii, esti fraier.Daca spui lucrurilor pe nume,esti nesimtit.Daca le spui mai pe ocolite,cu menajamente, esti un las.Daca,daca,daca....
Dar daca m-am saturat sa imi primesc eticheta de la lume? Din partea mea,lumea nu are decat sa ma eticheteze pana ramane fara etichete....Atat timp cat nu cred in eticheta respectiva si fac abstractie de ea.... "Acest animal nu exista! " Asa ca teapa amatorilor care au intentat sa ma catalogheze in vreun fel: daca asta e singura ocupatie care v-a ramas...Inseamna ca...Lumea asta s-a dus definitiv de rapa...Inca n-ati invatat sa va catalogati inainte pe voi? Hei...Eu cel putin imi petrec timpul descoperind carti,nu metode noi de a judeca oamenii din jur...


Cand ai citit ultima oara o carte?

Niciun comentariu: