marți, 1 iulie 2008

...And everything turns out wrong..

Aripi frante...Zboruri intrerupte si nopti albe de semnale luminoase...
"Atac surpriza..." soldat cu o calatorie in tanathosul in care voi fi singura...
De data asta...Neutralitatea nu a fost o optiune...Focul din cuvinte...Glontul din glasul lui... Ambele, au picat ca niste lovituri de tun....
Si atunci?
Sa fi tacut?Da.
Sa fi tinut pentru el ce stia? Da.
Sa admire in tacere? DA.
Ce nu stiu nu ma doare...Ce-mi pasa mie de EA?
Stiam ca vorbele dor...Da nu si ca DOARE!!!
Stiu, O stiu si ma stiu!
Si atunci ?
Hm...am trecut de naivul trecut in care credeam ca fatada nu conteaza pentru cel ce iubeste...
Conteaza..Si nu atat a MEA cat a EI...
Ce-mi pasa mie?Mi-e mai mult decat indiferent.Si mi-e egal...
Dar...
Cand ma ia pe nepregatite...
Eu n-am vazut?!? BA DA.Be sure of that....
Dar am luat-O ca pe un fapt divers...
Tu nu...
De ce?
De orgoliu...de amuzament...de sinceritatea devenita mai mult decat nesuferita si uneori mai mult decat maltratanta...de... de D'aia!
De ce-mi bat capul ?
De fraiera...Si poate din cauza ganditului...
Pentru ca...Poate EA te-ar face fericit...Satisfacut...Si linistit ca e...BUNA.
Ei bine...De la mine...Liberul arbitru sa-ti fie avocat in fata ta.
Aia vrei...Go and get it...Fa ce vrei...
Dar nu-mi mai arunca mai mult decat subtil si mai mult decat chinuitor in fata ceva ce nu am fost,nu sunt si nici NU VOI FI!
De ce dracu' imi bat capul atat ?
De ce nu pot sa zic : "Okay..." ?
Desi...cine stie...?
Poate va veni ziua ACEEA in care (mai indiferenta si mai cinica decat vreodata) iti voi spune surazand : "Okay...If she's so good, go have her!"
Si poate voi pleca...Sau vei pleca?
Nu-mi cere sa fiu ceva ce nu sunt...Si daca tot pretinzi ca nu vrei sa fiu ce nu sunt...Inceteaza sa imi mai arati tot timpul ca eu nu sunt ce admiri tu...
N-as mai fi eu daca m-as schimba...
Dar poate...VREI ceva ce EU NU SUNT...

?

Niciun comentariu: