vineri, 4 iulie 2008

Pentru mine -. Posturi multiple intr-unul singur (2)

Astept,sunt asteptata si intarzie.

Timpul brusc mi-a fugit parca de sub picioare..Sau poate l-am lasat eu sa plece trantind usa in spatele lui?Sau poate chiar eu am fost aceea care ...Nu.I-am sugerat numai o vacanta...O perioada in care sa stea...Sa nu mai fuga ca o zvarluga prin ploaia de evenimente pe care le cream,recream si suportam cu totii?Nu era o pauza bine meritata?
Hm...Alegerea n-a fost sa fie a mea.Atta ette.

Esti ca o carte deschisa,dar ca una care ma plictiseste.

I'm not crazy

Sa fii normal nu e o nebunie intre atatia oameni carora le lipseste cate cel putin o doaga?
Sau sa fii nebun intre atatia mult prea prinsi intr-un conservatorism ce suna deja mai mult a prostie? Sau a teribilism de adolescent mult prea prins in ideile mamei si tatalui care deja sunt usori depasiti?Sau care au pierdut controlul asupra celui ce candva era copilul balai ?

Shadows on the wall...telling me that I should get some sleep,cause tomorrow might be good...

Avort

Ai avortat de curand si mintea nu ti-e plina decat sinistrul zgomot al aspiratorului pe care nu vrei sa il mai auzi vreodata...Nici macar pe cel de acasa,care iti provoaca cea mai mare sila....Nu durere...Doar sila .
Pustiu...Brusc ai senzatia ca in locul unde nu de mult crestea o noua zi, acum nu e decat desertul pustiu al tanathosului pe care tu insati l-ai adus acolo....
Nu mai puteai astepta?Ce era asa o mare tragedie?
Da,ai fi fost un copil cu un copil....Conform unora cel putin.
Dupa parerea mea...Nu.Daca ai ajuns pana la momentul in care deja , in tine crestea o alta viata, nu,in mod clar nu mai esti copil.Ai trecut de pragul acela.
Si da,simti ca te doare totul...Dar mai ales orgoliul,nu-i asa?Ca n-ai avut curajul sa infrunti societatea...Sa iti infrunti actiunile si sa suporti consecintele : ai devenit un copil intr-un trup de femeie.Ti-ai rata cariera...Nu sa fii mama trebuia sa fie jobul tau.Ci sa devii adult era treaba ta....
Te-ai grabit...Asta e...Acum,trage aer in piept,trezeste-te si ia-o de la capat.

I'm just a kid...Shut up!shut up! Don't wanna hear you!! I don't wanna grow up!

Niciun comentariu: