luni, 28 iulie 2008

???

Pe pasaj.Ma simt cea mai imponderabila fiinta de pe planeta..E ca si cand as putea oricand sa incep sa plutesc,ignorand pana si cele mai logice reguli ale gravitatiei...Mi-e dor sa nu mai fiu captiva gravitatiei...Poate nu atat celei fizice cat celei....mentale.Vreau sa scap de chestia asta proasta...E atat de proasta incat e deja mai mult decat banala..Dar nu pot scapa de ea..Vreau sa nu imi mai simt greutatea..de orice fel ar fi ea.Vreau sa pot fi eu...The free me.The one not afraid to fly....To take off into the sunset.Or sunrise for that matter..Nu imi pasa...I just want to fly again...Far far away...From ME.Vreau sa ploua cu zambete si cu clipe happy.Sa imi placa.Sa cunosc...Sa ma cunosc...Sa vad,sa simt,sa stiu cine sunt.M-am saturat de locul asta...E deprimant si ma enerveaza...Vreau acolo unde e bine,unde nu imi pasa...Desi poate tocmai acolo imi pasa cel mai mult...Nu ma intereseaza...Acolo imi e bine.Cel mai bine.





Tu....?

TU stii pe cine iubesti?

Niciun comentariu: