sâmbătă, 21 iunie 2008

alandala

De ce ma simt pe dinafara?De ce am senzatia ca merg in gol? Fara sens si fara scop? Am pierdut ceva pe drum si nu am realizat? M-a pierdut ceva pe drum si mi-am dat seama prea tarziu (gen never) ?
De ce asa? De ce altfel? De ce nu cum vreau eu?
De ce cred orbeste in tine si in mine deloc?
Cam cat de fraiera pot sa fiu sa nu realizez ce sunt si ce pot?De ce ma pierd in preajma ta si nu ma mai vad si nu ma mai recunosc? De ce ma doare si nu pot sa sufar sa ma compari cu altele?
De ce nu pot sa sufar faptul ca nu ai fost doar al meu?
Sunt absurda...stiu...Dar faptul ca nu ai fost doar al meu inseamna ca nici nu vei fi doar al meu...Si asta e...furtuna de dupa perioada de calm...

Operatii estetice pe creier face cineva?
Ma ofer voluntar chiar si la experimente.

Niciun comentariu: