duminică, 22 iunie 2008

PENTRU MINE SI ATAT

...Asta e pentru mine.Logic,ilogic,moral,amoral sau imoral sau cum o fi,nu imi pasa.
Sunt in perioada de dor.De dor de tot si de toate...
Si stau si ma gandesc ce-am pierdut si ce-am castigat..Oare...cand am tradat nu m-am tradat de fapt in primul rand pe mine?Oare cand am ranit,nu m-am ranit ,in fond,decat pe mine?Cam cat egoism poate exista in jurul meu?Sau ma rog,in universul asta in care cica toti avem sufletul pereche?Oare sufletul meu pereche e un tip care corespunde normelor europene de frumusete?Oare eu corespund planurilor lui?Ca normelor europene cu siguranta nu.Si sincer...Turma nu ma intereseaza...Pentru ca...let's face it:nici eu pe ea.Si e bine...Avem o relatie stabila de ignorare reciproca...E cel mai bine asa..E mai sanatos.Si poate si mai sigur pentru sufletelul meu...Despre care multi spun ca nu e decat un spatiu vacant,unde nu se ascunde nimic.Si unde nici nu va fi nimic.
Pf...am nevoie de o pauza de mine...Oare as putea,macar pentru cateva zile,sa fiu altcineva?Oare atunci m-as aprecia sau as avea o parere si mai proasta despre mine?Hm...cred ca atunci,dintr-un motiv sau altul,mai putin relevante acus,mi-as lua talpasita spre ....Pluto...Mda,imi suna mie mai bine acum.

Mi-as dori sa imi spuna cerul ca pot fugi linistita,ca el plateste...Si sa am o corabie a nebunilor doar a mea...Si sa populez o insula cu ideile mele...Si sa am ceva doar AL MEU.si doar
PENTRU MINE

Niciun comentariu: