marți, 17 iunie 2008

postul meu personal si propriu

Here goes nothing...

In sfarsit,a venit si ziua dorita...ziua odihnita si calma...in care nici sunetul tastaturii nu ma mai perturba din liniste...Am terminat de savurat pepenele galben si papilele mele gustative inca savureaza ultima senzatie extatica a fructului racoritor.M-am hotarat : plec la mare. Si plec acum,atunci,data viitoare,mereu.
Ai intarziat...Si aproape m-ai ratacit.Dar atingerea mainii tale pe umarul meu ma face sa simt un fior si sa ma simt un fluture...M-ai scapat de greutatea excesiv de apasatoare a saptamanii...Ai venit greu si totusi mai repede decat ma asteptam si te asteptam.Si poate decat te asteptai...Nu te-am vazut venind...M-ai luat prin surprindere...Si totusi nu m-ai speriat...Poate doar faptul ca nu ti-am prevestit sosirea curanda m-a facut sa tresar...Sau poate sarutul tandru si patimas...Sau poate speranta ca vei fi iar al meu.Iar eu iar a ta...Si vom fi iarasi NOI . Acel noi care a avut o vara superba anul trecut...Acel noi care a stat si a cules melci pe plaja (melc,melc,melc,melc).Acel noi care...Inca rezista...in ciuda si in pofida mai multor chestii mult prea banale si prea legate de cotidian...Suntem atat de aeriana incat poate doar...Absenta ta , cat si prezenta m-ar putea da jos de pe norisorul meu pufos...
Plaja e pustie...Cortul parca s-a pus singur,iar tu in sfarsit mi te-ai alaturat pe incredibil de finul nisip....Oare simti si tu ce simt eu?Ma bucur in acelasi timp de doua mangaieri cat se poate de frumoase si de tandre si care imi sunt foarte dragi: a ta si a soarelui...
Dar m-am trezit...Si nu esti langa mine...Plaja mea si marea au fugit...Numai soarele a ramas...Inca ma mangaie...A intrat hoteste in camera mea si...Fir-ar!Mi-a stricat somnul si mi-a sfarsit visul....Hm...Poate el stie ceva ce eu nu stiu....De data asta...Luna doar m-a ispitit cu ce-mi doresc..Data viitoare...Voi trai visul,voi dormi si ma voi trezi in realitatea mult visata....
Rapeste-ma!

Niciun comentariu: