vineri, 6 iunie 2008

So asa mai trece un an

A mai trecut ceva timp...De cand? Pai nici nu stiu exact...De cand te stiu?De cand ma stiu?De cand am crescut?Ieri,Ziua Educatorului (si a Mediului,din cate am inteles ulterior...) deci zi libera...fara scoala (cum vor fi multe de acum pana in septembrie...).M-am intalnit cu Sabina,Viktor si Fane.Locatia noastra? Hm... Cismigiu...Am fost pe la Ruine,am vazut cateva episoade din Smallville...am facut caterinca si apoi...? Si apoi?Pai...stai sa vezi...Ne-am mutat pe malul lacului,langa o salcie...Poate tocmai cea a amintirilor dese si rare si pierdute in spatiul cotidian.Activitati?Pai...Toti cei care erau cu barca pe lac erau...Usor novici intr-ale vaslitului... ;)) Mergeau toti cu barca invers...Moment care mi-a amintit de ziua in care,impreuna cu Isuzu,mi-am salvat camasa de la iminentul inec in lacul Herastrau .Apoi,am trecut la una dintre cele mai intelectuale si mature activitati:pescuit de mormoloci cu o punguta mica pt alimente.A fost taaaare!!!!Apoi,am zis ca ar fi cazul sa mergem...Okay...Pe o alee,ne-am intersectat cu niste unii pusti care imparteau afise (probabil de lene sa nu le mai lipeasca ) .Okay...Le-am luat,in ideea sa le pastram (eu si sabina).Le-am rulat,cu intentia de a le depune in ghiozdane.Nenoroc...Au devenit instantaneu "Laser frate!"..Da,ne-am batut cu ele,mai ceva decat copiii mici...Iar undeva,pe o banca destul de apropiata,un mosulica nu mai putea de ras...Hm,ce bine,cu siguranta i-am inseninat ziua!Deci am facut o fapta buna!Finalul zilei?Cum era de asteptat...Din 4 ,am devenit 2...Am reusit sa imi scap o buna prietena din anostul si chinuitorul butoi cu melancolie!
Bucura-te copile!O meriti!
In concluzie?
Traiasca Ziua Mediului!
Cea pe care am avut-o noi ieri!!!!

Niciun comentariu: