vineri, 6 iunie 2008

Pentru mine-posturi multiple intr-unul singur

Postul asta este pentru mine.
Marti,a fost o zi foarte tare!Am fost,cu cateva colege de scoala si un coleg,la un concert unde...nu prea aveam de gand sa merg,but hey,wtf?De ce sa nu ma duc?Am facut un mic calcul care la sfarsit mi-a dat cel mai bun rezultat posibil:CATERINCA! Asa ca am decis sa mergem toti.Zis si facut! Prea tare!!! Sugababes rocks!Evident numai cu gasca potrivita...

If it makes you happy...It can't be that bad....If it makes you happy...Then why the hell are you soo sad?

Vin,revin si intervin

M-am dus,am fost,am facut,am stat si am plecat.Am revenit si am intervenit.Am gandit,mintit si dezmintit.Am iubit,am ras,am plans,am urat,am suferit,am zacut ...mi-au fost taiate aripile si apoi...am renascut din propria-mi distrugere.Am zburat din nou!

Sunt cine sunt sau vreau sa fiu cine sunt?

Deci,asadar si prin urmare sa vedem ce iese..Daca ploua,ma imbrac in alb,daca e vineri,nu mai pot de cald,daca as putea,de ce nu as putea?Daca mi-ar iesi,de ce nu as reusi?Hm...Sa ne gandim..Poate pot.Poate vreau.Poate stiu.Poate visez.Poate doresc.Poate...poate.

Daca azi,e doar o poarta deschisa spre ieri

Mai stai pana maine...Am decolat,am zburat,am plutit,m-am prabusit...M-am aprins ca un meteorit intrat in atmosfera...Si am gresit drumul de alergat spre vis...Dar maine mi s-a deschis altul...Am avut o zi...Am mers pe ea...Am calcat pe cadavrele viselor trecute si pe embrionii viselor viitoare.
Stelele care cad,nu pier...se duc pe un alt cer.

Eu,sinele sau eul?

M-am nascut,deci exist.Gandesc,deci ma gasesc.Caut,gandesc,razgandesc,rascolesc si inmormantez.Mor si invii in timp record.Ma simt ca nou si imbatranit.Ura ce-o iubesc e iubirea ce-o traiesc.Apar,sunt,devin si revin.Trec,tac,apar si reapar.Tac si dispar.

Noi.Pauza.Tu si Eu

Eram noi.A urmat petarda care s-a aprins mult mai devreme...Am ratat momentul...Am ratacit drumul si am ajuns in time-out...1-0 pentru tine.Ravasire,durere,lacrimi pana in zori.Liniste in teama si disperare si dispret.Devenisem TU si EU.Nu mai eram NOI.Apoi,dintr-o minune divina sau o increngatura a Ariadnei...Sau poate o greseala a sabiei prea putin ascutite a lui Damocles...S-a intamplat metamorfoza.Coconul de durere a devenit fluture de placere si iubire.Si NOI a renascut,din lacrimi de durere,ura patimasa si cenusa iubirii puse pe..."stand-by".


Iubesc,ma iubesc,vine vara...Sunt vara.

Un comentariu:

Anonim spunea...

De fiecare data cand citesc ce scrii imi transmiti o stare de bine.imi place mult cum scrii.si nu aberez.