luni, 16 iunie 2008

Pentru tine.Pentru mine....Pentru noi (?)

Iata-ma aici,iar,scriind de data asta din vacanta.DA,adevarat,nu ma voi bucura pe bune de ea decat peste o luna...De pe 15 iulie...Pentru ca asta e situatia...Am trecut de la a ma juca tot timpul carmageddon si alte chestii,la a ma juca o juma de norma cu facturi,zboruri si hoteluri.Da,ai ghicit:joc un soi de monopoly....Pe bani! Dragut,nu-i asa? Din pacate,hm...Ma cam rapeste...Imi cam rapeste din timp.Pentru asta,iarta-ma iubitule...Iti promisesem o vara fara alte probleme in afara de a ma gandi la noi,la tine si la mine.Dar ai rabdare....Asteapta-ma si asteapta-ne.Si asteapt-o...Va veni si ziua cand vom pleca la mare...Si poate va veni mai curand decat crezi...Sper!Chiar sper ca zilele vor trece mai repede si ca timpul pana la ziua plecarii e de fapt mai scurt decat pare acum...
Azi,dupa prima zi de munca...Sa stau cu voi mi-a placut.M-am simtit tare bine...Dar si al naibii de obosita....Eram moarta de foame...apoi,evident,dupa ce am rezolvat problema asta...M-ar cam fi luat somnul....Desi...iti spun tie,( ar fi cazul sa te simti la faza asta,pentru ca nu voi fi catusi de putin subtila) mi-as fi dorit atat de mult ,cu atata ardoare sa plutesc in bratele tale toata dupa-amiaza...Sa fim numai noi.Sa fii numai tu.Sa fiu numai EU.Sa ne iubim...Sa ma saruti si sa imi spui totul in sarutul acela....Sa ma saruti ca si cand ar fi ultima data...Sa facem dragoste ca si cand ar fi ultima oara...
Sa ma ierte nevasta si amanta...Va iubesc si pe voi!Stiti asta ;))

RAPESTE-MA!!DU-MA LA MARE!!!IUBESTE-MA!PUPA-MAAA!!!!
te iubesc!

Niciun comentariu: