vineri, 13 iunie 2008

nu stiu titlul

As vrea...sa imi fiu alaturi...sa invat sa ma ajut...sa invat sa ma inteleg...si apoi sa te inteleg...sa fii all mine...sa te simt langa mine chiar si cand nu esti...sa stiu ca zambetul tau de dimineata e pentru ca m-ai visat pe mine...Imi amintesc vara trecuta...cand am fost noi la mare...si am stat doar noi...cuminti ca doi copii...atunci nu mai visam...nu mai aveam la ce...traiam tot ce visasem pana atunci:tu,eu,marea,struguri langa cort...Si muuulte,multe stele cu care sa imi pierd timpul...cateva chiar cazatoare...Mai tii minte cate dorinte mi-am pus atunci?Sau prima data cand mi-am pus o dorinta pe o stea cazatoare?Dorinta aia chiar s-a indeplinit...Cine stie,poate pentru ca eram mai aproape de cer si de locul unde a cazut ea...Mi-e sete de tine si te astept...Oare ma cauti?Oare m-ai gasit?Mai incearca..Sunt chiar aici...

Niciun comentariu: